بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

استراتژی برای تولید محتوای ویدیویی

فضای مجازی و اینترنت پر است از محتوی های گوناگونی که هرروز بارگذاری می شوند. بنابراین اگر شما محتوی ارزشمندی نداشته باشید بدون شک نادیده گرفته می شوید. برای کسب وکارهای اینترنتی این مسئله مهم تر و حیاتی تر هم است. زیرا نادیده انگاشتن استراتژی برای تولید محتوی علی الخصوص محتوای ویدویی شما را از رقابت بین رقبا عقب می اندازد.

برای دیده شدن و ایجاد تاثیر لازم است با سلیقه مخاطب خود آشنا باشید و به روشی درست با آنها ارتباط برقرار کنید.

محتوای شما باید آنقدر جذاب باشد که مخاطب شما مجبور به تماشای آن شود. این روزها ملاک دیگری را نیز برای جذابیت در نظر می گیرند، آن هم میزان اشتراک گذاری یک اثر است. اگر محتوای ویدویی این جذابیت را برای مخاطبان ایجاد کند که آن ها را برای دیگران ارسال کنند، استراتژی شما جواب داده است.

در اینجا طرح و برنامه شما برای تولید محتوای ویدیویی اهمیت بسیار دارد.

ویدیو هایی که شما تولید می کنید برای اثرگذاری الزاما باید دارای داستان و مفهوم باشد تا مخاطب وادار شود آنرا تا آخر ببیند.هنر، خلاقیت و داستان می تواند تفاوت شما با دیگر محتوی ها باشد. متاسفانه در کشوی ما اکثرا از هجو برای تاثیر گذاری در محتوای ویدیویی استفاده می کنند. این مسئله خود موضوع مطلبی دیگر است و در آینده به آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در ابن رابطه پیشنهاد می دهم مقالات زیر را از دست ندهید

چگونه یک برنامه مناسب برای تولید محتوای ویدیوی خود ایجاد کنیم؟

ما باید یک ویژگی های محصول خود را بشناسیم و با شناخت مشتریان خود نیازهای آنان و بازار را درک کنیم تا بتوانیم بهترین محصول را به آنان ارائه کنیم.

انجام این پروسه به صورت درست باعث ایجاد مزیت برای شما نسبت به دیگر رقبا خواهد شد و همچنین ارتباط مناسبی بین شما و آنان شکل می گیرد.

شیوه معمول در معرفی برند شامل استفاده از سه نوع ویدیو است که در ادامه آنرا معرفی می کنیم.

۱. تعریف برنامه ویدیویی شما

در ابتدا باید بدانید مخاطب چرا باید جذب محتوی شما شود و چه محتوی انحصاری می توانید عرضه کنید.

به سه روش می توان نظر مخاطب را جلب کرد: محتوی شما دارای داستان جذابی باشد، آموزشی را از طریغ این محتوی به او منتقل کنید و بتوانید با اینکار او را سرگرم کنید.

۲. تعیین برنامه ویدئو شما از نظر آموزشی، سرگرمی و انگیزشی

همواره باید ساختار ویدیو خود را شکل بدهید. در گام اول شما باید یا خودتان محتوا بسازید و یا با کمک یک گروه حرفه ای آنرا تولید کنید ساخت محتوا خصوصا محتوای تصویری و متنی برای یک وب سایت کار ساده ای نیست حتما شما باید از مشورت گروه های حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.در هر صورت شما برای تبدیل مخاطب به مشتری باید از سه روش زیر برای تولید ویدیو استفاده کنید.

Hygiene

باید در طول سال تولید محتوای ویدیویی به گونه ای باشد که باعث کشاندن مخاطب به سمت برند شما و آشنا کردن آنها با برند شما شود.این ویدیوها باید محتوی های آموزشی و مفید را دارا باشند که حتی در مقیاس پایین نیز اثر گذاری خود را حفظ کنند.

Hub

این نوع ویدیوها،باید محتوای سرگرم کننده باید داشته باشند که مخاطب همواره اشتیاق به دنبال کردن آنها داشته باشد.تعداد این ویدیوها می تواند کمتر باشد اما باید بصورت منظم تهیه شود.

Hero

این نوع ویدیوها محتوی سرگرم کننده باید داشته باشند که مخاطب همواره اشتیاق به دنبال کردن آنها داشته باشد.تعداد این ویدئوها می تواند کمتر باشد اما باید بصورت منظم تهیه شود.

۳. تعریف برنامه پخش محتوی

بحث آخر در این برنامه پخش محتوا است. محتوای شما هرچقدر هم جذاب و بی نقص باشد، اگر دیده نشود باعث ضرر شماست. شما باید طوری محتوای خود را پخش کنید که اکثر مخاطبان شما آنرا ببینند.

برای تولید ویدیو و محتوا شما همیشه باید به چند نکته توجه کنید:

۱.همواره پیش از شروع فعالیت باید تعدادی ویدیو و محتوا به عنوان ذخیره داشته باشید.

۲.برای تولید محتوا برنامه داشته باشید و طبق آن فعالیت کنید.

۳.باید به پلتفرم ارائه محتوا خود توجه کنید و بدانید که باتوجه به حجم بالای محتوا در دنیای امروز محتوای شما آنقدر باکیفیت باشد که دیده شود.

برای دیده شدن باید برنامه درستی با توجه به پلتفرم پخش داشته باشید و از تمام روش های بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

منبع اقتباس: wave.video

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *