بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

تولید محتوا بهترین روش اعلام محصولات و خدمات جدید

سلام.گاهی اوقات کسب و کار شما به یک شُک نیاز دارد. شُکی که از طریق ارائه ی خدمتی جدید و یا فروش محصولی نو به کسب و کار شما وارد می شود. اکنون روش شما برای اعلام کردن این شُک چیست؟

پیشگفتار

شما یک به روزرسانی انجام داده اید و این به روزرسانی ها باید واضح باشد، به طوری که مشتریان بالقوه و موجود بتوانند به راحتی درک کنند که ویژگی‌های جدید چگونه کار می‌کنند و آن ها چگونه می توانند از منافع این تغییرات جدید بهره مند شوند. البته لازم به شکستن شاخ غول نیست! فکر نکنید که شما به یک رونمایی در حد بنز و بی ام وی احتیاج خواهید داشت! فقط کافیست یکی از ۴ روش اعلام محصول و یا خدمات جدید  مبتنی بر محتوا راکه ما به شما ارائه می دهیم، امتحان کنید!

۴روش تولید محتوا برای اعلام محصولات و خدمات جدید

۱.وب سایت

اگر کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و از مزایای یک وبسایت شخصی بی اطلاعید، یک جای کسب و کار شما می لنگد.

اکثر شرکت‌ها در حال حاضر یک وبلاگ دارند که کاربران و مشتریان آن را رصد می کنند. یک مطلب یا یک ویدئو(شایدم چند تا) برای  وبلاگ آماده کنید و توضیح دهید که چگونه این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند و همچنین دستورالعمل چگونگی استفاده از آن را توضیح دهید. زمانی که مشتریان تغییرات جدید را  درک ‌کنند،  به خصوص زمانی که متوجه شوند این تغییرات کمی و کیفی به نفع آنان است، آن ها را امتحان خواهند کرد. والا اگر قیمت را بالا ببرید و  بخواهید از مشتریان باز خورد تحویل بگیرید، به جای وارد کردن شُک، شُک های بسیار بدی به شما وارد خواهد شد!

۲. ایمیل

ایمیل بفرستید. درسته توی ایران گرفتن ایمیل از جامعه ی مشتریان می تواند سخت و شبهه انگیز باشد اما شما می توانید!

طبق گفته Statista، سه میلیارد و هشتصد میلیون  کاربر ایمیل در سطح جهانی در سال ۲۰۱۷ وجود داشتند، و شرکت تحقیق انتظار دارد این تعداد تا سال ۲۰۲۳ به ۴.۴ میلیارد کاربر افزایش یابد. ایمیل یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط با مشتریان است. طبیعتا، برای شرکت‌ها منطقی است که از این روش در هنگام معرفی یک ویژگی جدید استفاده کنند.

روش‌های متعددی وجود دارند که شرکت‌ها می‌توانند از ایمیل برای اعلام آخرین  به روزرسانی محصولات و خدمات خود استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند یک ایمیل جمعی به تمام مشتریان ارسال کنند که ویژگی جدید خود را توضیح دهند و با مشتریان ارتباط برقرار کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند مخاطبین خود را براساس نحوه استفاده از محصول تقسیم‌بندی کنند تا بتوانند ایمیل‌های شخصی را برای کاربران ارسال کنند. البته لازم به ذکر است که شخصی به معنی خیلی شخصی نیست! نهایتا تولد یک کاربر و یا روز ملحق شدن به جمع مشتریان شما را به او تبریک بگویید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که نباید مشتری را با ایمیل بمباران کنید. مردم اعصاب خودشانم ندارن! چه برسه به اینکه صبح زود را با ایمیل های موسسه ی شما شروع کنند!

۳. یک تصویر یا ویدئو را اضافه کنید.

تولید محتوای تصویری راه بسیار خوبی برای شرکت‌ها است تا توجه مشتریان خود را جلب کنند. (تعریف از خود نباشد، ما در این زمینه استادیم!) اضافه کردن چند عکس یا یک ویدیوی اطلاعاتی کوتاه به مشتریان کمک می‌کند تا درک کنند که یک ویژگی جدید چگونه کار می‌کند و چگونه آن‌ها از این تغییرات جدید سود خواهند برد. محتوای تصویری به تجزیه و تحلیل مخاطب کمک می کند. اصلا مخاطب و مشتری کیف می کنه وقتی تغییرات و با یک نظم و ترتیب و در قالب یک محتوای رنگ و لعاب دار، مشاهده می کنه! اگه این محتوا با پیج شخصی و وب سایت شما ادغام شود که چه بهتر! حالا شما برای اعلام محصولات جدید برو با کاغذ روی شیشه بزن دستمال کاغذی گرمی رسید! الان سرای همه توی چیه؟ تو … گوشی! کسی دیگه دنبال کاغذ نیست

۴. استفاده از شبکه های اجتماعی

بسیاری از مصرف کنندگان از رسانه‌های اجتماعی برای مشارکت با برندها استفاده می‌کنند، و شرکت‌ها باید از شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس بوک، تویی‌تر، اینستاگرام و LinkedIn برای نظر سنجی و راه‌اندازی ساز و کار تولید محتوا و اعلام ویژگی های جدید استفاده کنند. مردم جهان ساعات زیادی را صرف گذران وقت در شبکه های اجتماعی می کنند. هزار الله اکبر در کشور ما در این عرصه از میانگین جهانی پیشی گرفته است!

شبکه  های اجتماعی یک فرصت عالی برای شما ایجاد کرده اند که نه تنها تغییرات کسب و کار خود را اعلام کنید، بلکه پرچم برند شخصی خودتان را هم به اهتزاز در بیاورید. شاید تولید محتوای برای شبکه های اجتماعی هزینه بر باشد، اما مقداری که هزینه ی خواهید کرد، یک چهارم تعرفه های موجود برای تبلیغات هم نیست! از طرفی ۶۷ درصد کارایی بیشتری را هم دارد. پس بر روی شبکه های اجتماعی وتولید محتوای آن ها سرمایه گذاری کنید.

حرف آخر

تغییرات به خودی تاثیری بر روند فروش شما نخواهند گذاشت مگر اینکه آن ها را اعلام کنید و دیگران در جریان تغییرات شما قرار بگیرند. روش اعلام محصولات و خدمات جدید، با استفاده از اینترنت و تولید محتوا آسان تر و کم هزینه تر شده است. اگر تصمیم گرفته اید تا محصولات جدید خود را اعلام کنید، تولید محتوا بهترین روش برای اعلام خدمات جدید شما است.