بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

چرا باید از تبلیغات ویدیویی استفاده کنیم؟

خیلی ها معتقد هستند که دیگر تبلیغات از طریق متن و بروشور تکراری شده است. حتی دیگر تبلیغات ایمیلی نیز مانند قبل نیستند و کسالت آور شده اند. حداقل باید این موارد را به کانالی جدید هدایت کنیم. کانالی همانند ساخت ویدیوها و یا یک تیزر تبلیغاتی عالی.

یک ویدیویی خوب می تواند اکثر آنچه را که ما از تبلیغات انتظار داریم، در اختیار ما قرار دهد. اصلا چرا باید به ساخت تیزر اعتماد کنیم؟ آیا مردم به آن ها علاقه نشان می دهند؟

اجازه دهید از یک مثال مردمی استفاده کنیم.

آخرین باری که به صفحات اجتماعی سر زده اید، چه میزان از وقت خود را صرف نگاه کردن به یک متن و یا چند عکس کرده اید؟

شما احتمالاً صفحه را پیموده اید، به بعضی از تصاویر نگاه کرده اید، چند مورد را دوست دارید و شاید  شاید برای هر ویدیو چند دقیقه مکث کنید.

اگر شرط بندی مشکلی نداشت، حاضر بودم که با شما شرط ببندم، زمانی را که صرف دیدن ویدیو ها کرده اید بیشتر از زمانی بوده است که متن ها را خواندید و عکس ها را مشاهده نموده اید. همچنین نکته ی قابل تاکید دیگر این است که شما فیلم ها را بیشتر از تصاویر به خاطر می آورید و درک بهتری نسبت به آن ویدیو و پیام آن داشته اید. به همین خاطر است که برند سرشناسی همانند نایک تمرکز ۸۰ درصدی از تولید محتوای خود را به سمت تولیدات ویدیویی و ساخت تیزر می برد.

بازاریابان همیشه به دنبال ۲نکته ی بسیار مهم هستند.

  • جلب توجه مشتریان
  • ارائه ی مطالب و محصولاتی که اعتماد به نفس آن ها را بالا ببرد.

ویدیو دقیقا این ویژگی ها را برای بازاریابان فراهم می کند. آن ها می توانند با یک ویدیوی جذاب، توجه سخت پسند ترین صاحبان کسب و بار را نیز به سمت خود جلب کنند.

از طرفی با استفاده از همان ویدیو تمام ویژگی های محصول خود را که باید برای آن ها ساعت ها مدیحه سرایی نمایند، به طرف مقابل نشان می دهند.

بیایید نگاهی به برخی از آمارهای بازاریابی ویدیویی بیندازیم که باعث می شود شما در استراتژی بازاریابی خود و استفاده از تبلیغات خود تجدید نظر کنید.

آمارهایی از ساخت تیزر و تبلیغات ویدیویی

Wyzowl (موسسه ای فعال در حوزه ی بازاریابی و هدایت بازار که عمده ی فعالیت آن ها در زمنیه ی  ویدیو است. این گروه سابقه ی فعالیت با اکثر برندها ی معروف دنیا از جمله ی  TNT،Kodak،Deloitte،LG ،Crucial را دارا است.) به تازگی گزارش آمار بازاریابی ویدیویی خود را در سال ۲۰۱۹منتشر کرد، که شامل بازخورد بیش از ۶۰۰ پاسخ دهنده بازاریابی است. آنها از طریق شرکت کنندگان و پاسخ های آنان  موارد زیر را کشف کردند.

۸۷٪ از این افراد از  فیلم در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.
۸۳٪ بازاریابان ادعا كردند كه از ویدیوها بازخورد خوبی دریافت كرده اند.
۹۴٪ از بازاریابان ویدیو می گویند ویدیو به افزایش درک کاربر از محصول یا خدمات خود کمک کرده است.
۸۴٪ بازاریابان می گویند که ویدئو به آنها در افزایش ترافیک به وب سایت خود کمک کرده است.
۸۱٪ بازاریابان می گویند که ویدیو به آنها در تولید هدایت کمک کرده است.

۸۰٪ بازاریابان می گویند ویدیو باعث افزایش زمان سکونت در وب سایت خود شده است.
۴۱٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو و ساخت تیزر تبلیغاتی به آنها در کاهش تماس های پشتیبانی کمک کرده است.

شکوایه ی کارفرمایان

بسیاری از صاحبان کسب وکار از شکل و شیوه های بازاریابی های مرسوم در ایران گلایه دارند. بعد از مدتی هم کلا از تبلیغات گریزان می شوند. چرا؟ زیرا سالانه میلیون ها تومان خرج بروشور، تراکت، بیلبور می شود بدون اینکه نتیجه ی مستقیم و یاغیر مستقیمی از این قضیه ببینند. حتی نسبت به احداث وب سایت و ورود به بستر وب نیز چندان خوش بین نیستند. این مسئله به عدم درک صحیح صاحبان کسب و کار کشور و همچنین فعالان عرصه ی تبلیغات باز می گردد. آن ها فراموش کرده اند که راه دیده شدن توسط مردمی که روزانه حداقل ۶ ساعت خود را در تلفن های همراه سپری می کنند، از زیر در و سر چهار راه ها نمی گذرد!

ساخت تیزر تبلیغاتی حقیقتی غیر قابل انکار

آمار بازاریابی ویدیویی در حال اثبات این است که حتی اگر شما بهترین مطالب را در جهان داشته باشید، جلب توجه مخاطبان هدف بسیار سخت و دشوار خواهد بود، زیرا آنها احتمالاً قادر خواهند بود همان اطلاعات را در رسانه ای پیدا کنند که آنها در سال ۲۰۱۹ ترجیح می دهند: ویدیو

تولید محتوا برای هر کسب و کاری از واجبات است. یک بلاگ سر و حال مطمئنا به محتوای متنی، عکس، نظرات مشتریان و سایر استانداردهای یک وب سایت خوب نیاز دارد. اما آمار و ارقام در کشور ما نشان می دهد که حلقه ی گمشده ی تولید محتوا را باید در تولیدات ویدیویی همانند ساخت تیزرهای تبلیغاتی جست و جو کنیم.

با این تفاسیر اگر به دنبال پیشرفت کسب وکار خود هستید و می خواهید برند شخصی خودتان را در ایران مطرح کنید حتما ویدیو و تبلیغات ویدیو را در کنار استراتژی تولید محتوای خود قرار دهید.

در قسمت های بعدی بیشتر از ویدیو، ساخت تیزر تبلیغاتی و سایر مزایای تبلیغات ویدیویی صحبت خواهیم کرد.

منبع اقتباس: singlegrain