بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟ (قسمت اول)

اگر با دنیای آنلاین سر وکار داشته باشید، متوجه موج سهمگین ویدیو که در حال پیش آمدن است، شده اید. موجی که از چند سال پیش در حال ارتفاع گرفتن بوده است و گمان نکنم با وجود این همه پیشرفت حتی به نقطه ی اوج خودش نیز نزدیک شده باشد.

این روزها همه در دنیای آنلاین به دنبال بهره بردن از ویدیو هستند.  به نظر می رسد استفاده از ویدیو و به خصوص ویدیوهای تبلیغاتی در دستور کار همه قرار گرفته است. در واقع همه به نوعی در صدد پاسخ به ” چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟ ” هستند.

چالش در شناسایی مخاطبان مناسب

تبلیغات ویدیویی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی تبدیل شده است، اما آیا می دانید بازاریاب های ویدیویی غالباً از هدف قرار دادن مخاطب مناسب غفلت می کنند؟ در واقع تولیدات ویدیویی آن ها بدون هدف خاصی صورت می پذیرد. تیری در تاریکی! چند سال است که این شیوه ی تولید ویدیو منسوخ شده و شما این روزها باید به دنبال مخاطبان ایده آل خود باشید تا بتوانید ویدیوهایی برای سلیقه ی آن ها تولید کنید. این مهم هم بدون تحقیقات و چینش یک استراتژی تولید محتوای مناسب، میسر نخواهد شد.

گسترش استفاده از تلفن های هوشمند به همراه ضرورت کسب اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن، ضرورت استفاده از ویدیوها را گسترش داد.

با این وجود آیا ویدیو ارزش صرف وقت و سرمایه ی شما  را دارد؟ ما طی ۲ مقاله به سوال ” چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟ ” ، اینگونه پاسخ می دهیم.

۱. رسانه های اجتماعی را نمی توان بدون ویدیو تصور کرد

با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی، رقابت و فعالیت در این حوزه سختی های خاص خودش را دارد. در واقع بازاریابان و گردانندگان کسب وکار از این فضا به بهترین نحو برای خود استفاده می کنند. چرا آن ها رسانه های اجتماعی را انتخاب می کنند؟ واضح است. رسانه های اجتماعی چندین چند کانال مختلف را برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان فراهم می کنند. انعطاف پذیری بالایی دارند و از همه مهم تر، آن ها هر روز در حال بهینه شدن برای پخش ویدیوها هستند.

از سال ۲۰۱۴ تعداد ویدیوهای فیس بوک تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده کرده اند. در اینستاگرام هر ۱۵ ثانیه یک کلیپ جدید آپلود می شود  و هر کدام از این شبکه های اجتماعی به شدت تلاش می کنند تا قابلیت های ویدیویی خود را افزایش دهند.

۲. کشش تبلیغات ویدیویی

شرکت فولوکس واگن با تبلیغ ۳ ویدیوی تبلیغاتی معروف به حدود ۱۵۰ میلیون بازدید در طول زمان دست یافته است. بهترین مثال برای کشش تبلیغات ویدیویی!

داشتن پیام مناسب و ارائه آن به شیوه ای جذاب به تعادل مناسب بین تبلیغ برند شما و همچنین رضایت از حس کنجکاوی مشتری در مورد برند شما کمک می کند.

طبق تحقیقات Forrester ، یک دقیقه فیلم ۱/۸میلیون کلمه ارزش دارد. با توجه به قدرت بالا در جذب مخاطب و میکس صوتی و تصویری در بازاریابی ویدیویی، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد حتی بعد از ۳۰ روز آن را بخاطر بسپارند، دقیقا بر خلاف تبلیغات چاپی!

۳. افزایش تبلیغات ویدیویی در حوزه ی موبایل

از ۷۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ تا ۱/۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ نشان دهنده ی این است که  بازار ویدیو در حوزه ی موبایل همچنان به سرعت در حال رشد است.

سرمایه گذاری در این حوزه همچنان ارزشمند است زیرا مخاطبانتان در حالی که به سمت محل کار خود می روند و یا مشغول به فعالیتی هستند می توانند ویدیوهای تولیدی شما را در تلفن های همراه خود مشاهده کنند.

علاوه بر این قابلیت حمل، دوام، راحتی، کم هزینه بودن داده ها نیز وجود دارد که همه این موارد باعث می شود تا یک فرآیند جستجوی یکنواخت برای کاربر پیدا شود تا اطلاعات خود را پیدا کند. هر روز می تواند به سادگی و در حالی که در مترو ایستاده است، اطلاعاتی را که شما برای آن ها تهیه کرده اید را مشاهده کند.

بازاریابان به همین خاطر بر روی موبایل سرمایه گذاری کرده اند، راحتی و دسترسی همه ی کاربران آن ها را مجاب کرده که تبلیغات ویدیویی مناسب با موبایل را سفارش دهند.

۴. رتبه ی بالاتر در گوگل از طریق ویدیو

مانند محتوای نوشتاری، فیلم ها همچنین شامل کلمات کلیدی هستند که به کاربران کمک می کنند ویدیو را پیدا کنند. با این حال، معیارهای ویدیویی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به کلیپ های ویدیویی کمک کنند تا بالاتر از محتوای نوشتاری باشند از جمله:

  • ایجاد تعامل بیشتر- هر چه قدر مدت زمان تماشای یک ویدیو بیشتر باشد، کاربران مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند و در نتیجه
  • نظرات بیشتری دریافت می کنید
  • اشتراک گذاری شما بالا می رود
  • امکان فروش کالا و خدمات شما بیشتر می شود

طبق اولویت های گوگل  هنگام جست و جوی کلمات کلیدی، وب سایت هایی که از ویدیو برخوردار هستند شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.

فرض کنید که شما یک لوستر فروشی دارید. بخش وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید و از طریق آن می خواهید حجم بالایی از فروش اینترنتی نصیبتان شود. اگر به عنوان مثال، شما ویدیوهایی از طریقه ی نصب لوستر یا معرفی انواع آن تهیه کنید، شانس شما برای دیده شدن، تا ۶۰ بار بیشتر از وب سایت های مشابهی خواهد بود که به متن اکتفا کرده اند.

حرف آخر

آنچه که درباره ی ویدیو را در ذهن دارید، پاک کنید. هنگامی که از تبلیغات ویدیویی و کاربرد ویدیو صحبت می کنیم، ذهن شما ناخودآگاه به سمت تبلیغات تلوزیونی صرف  می رود. ویدیوهای آموزشی، معرفی نمونه، گزارش عملکرد و … همگی می توانند جزئی از تبلیغات ویدیویی گسترده ای باشند که شما به کار می برید. شما به سوال ” چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟ ” چگونه پاسخ می دهید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که مشاوران برای ارائه ی هرگونه راهنمایی در خدمت شما هستند.

منبع اقتباس:‌ simplilearn