بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

چرا محتوا مهمترین چیز در وب سایت شما است

چیز یک عنوان کلی برای در بر گرفتن همه چیز است! وقتی می گوییم محتوا مهم ترین چیز در وب سایت شماست، یعنی بدون محتوای مناسب وب سایت شما هیچی نیست!

ارزش محتوای وب سایت

محتوای خوب چیزی است که وب سایت شما را از هزاران وب سایت و وبلاگ موجود در اینترنت جدا می کند و پیام صحیحی را در قلب و ذهن مشتریان شما قرار می دهد. موفقیت وب سایت شما در درجه اول با محتوای آن مشخص می شود. اگر یک وب سایت ارائه دهنده ی کالا و خدمات دارید، بدانید و آگاه باشید که محتوا می تواند کیف پول مشتریان شما را تسخیر کند. سایر مؤلفه های وب سایت شما (طراحی ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) نقش پشتیبانی ثانویه ای را ارائه می دهند. اگر برچسب های موثری دارید، طراحی عالی فقط باعث افزایشکارایی آنها خواهد شد. طراحی قشنگ بدون محتوای مناسب خود به خود باعث فروش نمی شود.

محتوای وب سایت شما باید همیشه با تحقیقات مناسب بازار شروع شود. ابتدا باید مشتریان با ارزش بالا (HVC) خود را تعیین کرده و مشتری ایده آل را برای وب سایت خود تعریف کنید. سپس باید تعیین کنید که چگونه آنها را هدف قرار می دهید. برچسب ها و شعارهایی که مشتری محور هستند (یعنی با توجه به  نیازها و خواسته های مشتری تولید می شوند) برای جلب توجه مشتریان احتمالی شما ضروری هستند. در واقع شما باید ببینید که این دست از مشتریان به چه کلمات کلیدی جذب می شوند و براساس همان به تولید محتوا بپردازید. به عنوان مثال شما یک شرکت تاسیسات ساختمانی را اداره می کنید، باید با تحقیقات مناسب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار خود را پیدا کرده و بر اساس آن تولید محتوای متنی و ویدیویی کنید. اگر برای شما ایمن ترین تجهیزات مهم است، تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید. لازم نیست این تمرکز همیشگی باشد، تمام این کلمات کلیدی متغیرهایی هستند که می توانند به سرعت تغییر کنند.

نکته اصلی یک وب سایت موفق، داشتن محتوای واضح ، مرتبط و غنی از کلمات کلیدی است که پیام صحیح را با قدرت و اطمینان می رساند. محتوای وب سایت شما باید مخاطبان شما را هدف قرار داده، آنها را درگیر کرده و آنها را ترغیب به اقدام کند. این اقدام می تواند ثبت نام در وب سایت شما باشد و یا ارسال یک نظر و در موارد بالاتر خرید کالا و یا خدمات!

کپی ممنوع

با وجود نقض قوانین کپی رایت در کشور ما، گوگل آنالیزهای قوی در ارتباط با این موضوع دارد. به هر حال بسیاری از وب سایت حال حاضر کشور، مالکیت حقوقی ومعنوی مطالب خود را دارا هستند و مطمئن باشید در صورت کپی در مقیاس بالا، با مشکلات قانونی مواجه خواهید شد. به غیر از این، مطالب شما در صورتی که کپی تلقی شود، گوگل وب سایت شما را با جرایم سنگینی رو به رو خواهد کرد. به عنوان مثال باید به مقدار زیاد به تولید محتوای صادقانه بپردازید تا گوگل دوباره شما را در سیستم جست و جوی خود قرار دهد.

محتوای ویدیویی و سایر محتوای سمعی بصری

محتوای مؤثر همیشه به شکل متن نمی آید. فیلم ها در وب سایت ها نحوه ارتباط پیام های مهم را تغییر می دهند. بازدید کنندگان وب سایت انتظار دارند بدون تلاش اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. فیلمهای سفارشی روشی عالی برای درگیر کردن مخاطبان و هدایت پیامهای مهم با فرمی فراهم می کند که نیاز به تلاش کمتری نسبت به خواندن مقادیر زیادی متن دارد. علاوه بر این، تصاویر، اینفوگرافی ها، نمودارها و نمایش های تعاملی اغلب برای توضیح مفاهیم دشوار و کمک به کاربران در تصمیم گیری های خود استفاده می شوند.

آمار نشان می دهد که وب سایت شما به طور معمول بین یک تا پنج ثانیه برای حفظ بازدید کننده  زمان دارد. مسلما این زمان برای مشاهده ی محتوای یک وب سایت  بسیار کوتاه است. این بدان معنی است که شما باید روشهای دیگری را برای حفظ توجه بازدید کننده به وب سایت خود پیدا کنید و یا منتظر از دست دادن آنها باشید. پس از محتوای سمعی بصری در همان صفحه ی ورود وب سایتتان استفاده کنید تا شانس جذب مخاطبان جدید را ۳ برابر کنید.

استفاده از عکس های دیگران

اگر شما یک وب سایت فروش کالا و خدمات و یا ارائه ی محتوای آموزشی راه اندازی کرده اید، حتما به فکر عکاسی اختصاصی باشید. این مسئله تقریبا از سمت و سوی همه ی وب سایت ها باید رعایت شود اما در ارتباط با فروشندگان کالا وخدمات قضیه کاملا فرق می کند. استفاده از عکاسی سفارشی همچنین فرصتی را برای ادغام پیام بازاریابی و برند شما در عکسها فراهم می کند. این امر قدرت بازاریابی وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

حرف آخر

رقبای شما به سرعت در حال تولید محتوا و گسترش فضای کسب وکار در اینترنت هستند، شما باید تولید محتوا خود را سازماندهی کنید تا بتوانید توانایی رقابت با کسب و کارهای مشابه خودتان را با هزینه های کمتر ادامه دهید. در قسمت بعدی به نکات بیشتری درباره ی تولید محتوای وب سایت می پردازیم.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *