بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

۳ راه برای اینکه مردم به شما اعتماد کنند

در تجارت، تقریباً مانند زندگی، روابط شما همه چیز است و اساس هر رابطه خوب اعتماد است و کسب اعتماد در کسب و کار از این قضیه مستثنی نیست.من آموخته ام که در حالی که ایجاد یک پایه اعتماد به زمان نیاز دارد، می توان آن را در چند دقیقه ویران کرد. بدیهی است که رسیدن به موفقیت توسط کارآفرینان مستلزم به دست آوردن اعتماد افراد اطرافمان است. از آن هایی که تصمیم دارند برای شما کار کنند تا افرادی که قصد دارند با شما کار کنند. برای رسیدن به قله ی آرزوهایتان به اعتماد دیگران نیاز دارید.

اما شما چگونه آن اعتماد را به دست می آورید؟ با استفاده از صداقت. می دانم استفاده از صداقت همیشه و در همه ی مکان ها میسر نیست و یا گاهی اوقات شرایط آن قدر پیچیده می شود که ترجیح می دهید همه ی صداقت خود را خرج نکنید. حتی گاهی مصرف بلیط های صداقت باعث می شود تا شما در موقعیتی متضاد با توصیه های بازاریابی وتجارت قرار بگیرید. اما بیایید این ۳توصیه را حتی به صورت آزمایشی به کار ببندیم.

۱. در مورد شانس های از دست رفته صادق باشید

این اتفاق اخیراً برای یکی از دوستان افتاده است. او  مشتاقانه منتظر مصاحبه با شخصی بود که شبکه های اجتماعی او را دنبال می کرد و فرصتی داشت تا کار خود را به او ارائه دهد. این شخص چندین بار ملاقت با دوست من را لغو کرد، از جمله در آخرین لحظه!دوستم  صادقانه می گفت چیز بزرگی نیست. اما بعداً متوجه شدیم که چرا دوست من دست به سر شده است. شخص مصاحبه کننده فرصتی بزرگتر و بهتر داشت که به سرعت به دست آوردهای بزرگی برای آن ها ختم می شد. می شد با این مسئله کنار آمد که چرا آن شخص این کار را انجام داد. به هر حال دنیای تجارت است و این اتفاقات در این دنیا می افتد. اما چیزی که دوست من نتیجه گرفت به اعتماد باز می گشت. اینکه به هیچ وجه به این شخص اعتماد نکند و در آینده در صورت انجام رفتار مشابه توسط خودش در قبال دیگران، از آن ها انتظار اعتماد نداشته باشد.

۲. مسئولیت اقدامات خود را بپذیرید

متاسفانه در کشور ما آخرین چیزی که تمام درمورد اشتباه کردن به آن فکر می کنیم، پذیرفتن مسئولیت است. معمولا توجه ما به سمت توجیه کردن معطوف است و سعی داریم دیگران را مقصر تمام کارهایمان بدانیم. به عنوان یک کارآفرین باید بدانید و یاد بگیرید که پذیرفتن مسئولیت اعمال و تصمیم های شما و حتی زیر دستانتان، منزلت و ارزش شما را بالاتر می برد.

هنگامی که دیگران را به جای خودتان به زیر اتوبوس پرتاب می کنید، یک کار بد انجام داده اید. شما اعتماد دیگران را از دست داده اید. نیروهای شما دیگر به شما اعتماد نخواهند داشت و شرکای شما هر لحظه انتظار دارند تا شما به آن ها پشت کنید.

۳.درمورد انگیزه های خود صریح باشید

مسلما هیچ کس از تمامی اسرار پنهان ما با خبر نیست اما وقتی پای کار به وسط می آید باید انگیزه ی خودتان را از تصمیماتتان با دیگران در میان بگذارید. مدیران خوب معمولا به فکر رشد نیروهای زیردست خود هستند و به همین خاطر انگیزهای خود را به صورت جمعی و یا فردی با آن ها در میان بگذارند. اگر بخواهیم با یکدیگر صادق باشیم، باید بگویم گاهی اوقات رقبا، زیر دستان و یا حتی شرکا می توانند از این اطلاعات در راستای منافع خود بهره ببرند. اما در راستای همان صادقانه صحبت کردند، برای کسب و کارهای جدید و نوپا هیچ چیز بهتر از صداقت شما و نیروهایتان را به جلو نخواهد برد. آن ها وقتی متوجه بشوند که شما صادقانه انگیزه های خودتان را با آن ها درمیان گذاشته اید، همه کار خواهند کرد تا شما را به پیش ببرند.

ویژگی اصلی کسب و کارهای استارت آپ محور این روزها همین است. مدیران اغلب نیروهای جوانی هستند که با مطرح کردن انگیزه های خود با دیگران، اعتماد آن ها را به دست می آورند. کسب اعتماد دیگران در کسب وکار به آن ها کمک می کند تا قدم های بلند و سنگینی در این حوزه برای پیشرفت در کسب وکار بردارید.

حرف آخر

صحبت از اعتماد در این روزها که دنیای پیرامون ما در حال پخش بذر بی اعتمادی و بدبینی است، کار سختی به نظر می رسد. اما توجه کنید که نسل جدید کارآفرین بدون اطلاع از این موضوعات چندان دوام نمی آورد. به نظر من سود و منفعت بیشتر شما در کسب و کار در گرو ایجاد روابط بهتر است و یکی از موارد مهم در ایجاد روابط پایدار، کسب اعتماد در کسب و کار است. نظرات خودتان را در این حوزه با ما در میان بگذارید.

منبع اقتباس: entrepreneur

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *