بارگذاری...

اُساج

شرکت افق سبز عصر جدید (اٌساج) در سال ۱۳۹۷ در راستای رفع نیاز مبرم شرکت ها ، سازمان ها و ادارات در غرب کشور به تولید محتوای تبلیغاتی با کیفیت ، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۷ نیروی متخصص می باشد.

آدرس:کرمانشاه - سه راه 22 بهمن - برج آنیتا - طبقه دوم - واحد 7 م
تلفن:08338105016

انتخاب سردبیر

۴دلیل نشان دهنده ی تاثیر تیزر ویدیویی بر فروش

اگر مطالب ما را دنبال کرده باشید متوجه شده اید که سفارش تیزر ویدیویی و یا سایر تولیدات ویدیویی چه تاثیر زیادی بر میزان فروش شما و افزایش نرخ تبدیل شما خواهد داشت. اما حتما پیش خود خواهید گفت که هیچ ماست فروشی ماست خود را ترش نمی داند. نگرانی های شما در مورد این موضوع قابل درک است. به هر حال صحبت از پولی است که شما می توانید آن را در جاهای مختلف خرج کنید، پس چرا باید به تولید ویدیویی و سفارش تیزر ویدیویی ایمان داشته باشید؟ علاوه بر چندین و چند مطلب مختلفی که ما در اینباره منتشر کرده ایم، امروز می خواهیم به ۴ دلیل محکم در ارتباط با این موضوع اشاره کنیم.

دلیل اول – از زبان گوگل با شما صحبت می کنم. تیزرهای ویدیویی و موشنگ گرافیک ها برای فروش شما عالی هستند.

Google در حال سرمایه گذاری پول زیادی بازاریابی ویدیویی و ساخت موشن گرافیک است. این بدان معنی است که آنها از پتانسیل های این حوزه  آگاه هستند. اصلا به خاطر همین پتانسیل ها بود که روی یوتیوب دست گذاشتند و آن را تصاحب کردند. گوگل تحقیقات و آزمایش های فراوانی را در این حوزه انجام داده است که طبق یکی از آن ها، استفاده از ویدیو و بازاریابی ویدیویی باعث شده تا نصب اپلیکیشن های مربوطه تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند. کاشف به عمل آمد که این بازاریابی ویدیویی ۴۰ درصد از هر گونه تبلیغات اثر بخشی نیز ارزان تر است. به همین خاطر است که اکثرا علاقه مندان به استارت آپ ها این روزها به دنبال ویدیو هستند چون می دانند بهترین راه برای جذب سرمایه گذاران، سفارش تیزر ویدیویی است.

دلیل دوم – همدلی و هم زبانی شبکه های اجتماعی با ویدیو

در میان شبکه های اجتماعی در حال حاضر در سرتاسر دنیا، فیس بوک بیشترین کارایی برای کسب وکار را دارد. می دانم که در کشور ما معمولا اوضاع کمی متفاوت است و در حال حاضر اینستاگرام حرف اول را می زند. جدای از تمام این موارد حتما متوجه رونق بازار تجارت در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی شده اید. کاری به سبک و سیاق این کسب وکارها و بعضا شیوه های سخیف درآمد زایی ندارم ولی واقعیت این است که شبکه های اجتماعی می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند و این مهم بیشتر از طریق تولید ویدیو امکان پذیر است.

مارک زاکربرگ را حتما می شناسید. صاحب فیسبوک، واتس آپ و اینستاگرام. او درباره ی  بازاریابی ویدیویی گفته است: “اگر به آینده نگاه کنید، بسیاری از مطالبی که افراد به اشتراک می گذارند، ویدیویی خواهند بود و ما این امکان را به خوبی در برنامه های خود پیاده سازی کرده ایم”. این اظهار نظر قوی نشان دهنده ی سرمایه گذاری و اعتماد زاکربگ و سیستم آن به ویدیو است.

اعداد بلندتر از کلمات صحبت می کنند، بنابراین بگذارید نتایج یک مطالعه جدید انجام شده توسط نیلسن را که بر قدرت فیلم های بازاریابی فیس بوک در ۱۰ ثانیه اول متمرکز شده است به اشتراک بگذاریم:

افزایش آگاهی برند از ۳۲ درصد به ۶۵ درصد

تقویت قصد خرید از ۴۲ درصد تا ۷۲ درصد

افزایش تعامل ویدیویی از ۴۷ تا ۷۴ درصد( یعنی ویدیو باعث می شود که شما سوالاتی را درباره ی آن محصول، خدمت و یا آموزش مطرح کنید و یا آن ها را به اشتراک بگذارید….)

این اعداد ارقام نشان می دهد که کسب وکارهای نوپا و کوچک باید هر چه زودتر به سمت ویدیو و سافرش تیزرهای ویدیویی بروند. شبکه های اجتماعی ساز وکاری را فراهم کرده که کسب وکارهای کوچک می توانند با عناوین بزرگ و صاحبان برند در این حوزه رقابت کنند.

دلیل سوم- توییتر بی سر وصدا دست به عمل شد

حتی اگرقبلا از توییتر و نحوه ی سازوکار آن اطلاعی نداشته بودید، به لطف دونالد ترامپ و محمد جواد ظریف کم و بیش همه ی ما با توییتر آشنا شده ایم. توییتر چند صباحی است که در کشور ما جای خودش را باز کرده و در کنار آن صاحبان کسب وکار به سمت توییتر می روند.

مدیرعامل توییتر کنفرانس مطبوعاتی را برای اعلام هرگونه استراتژی باشکوه ارائه نداد: آنها اقدامات مشخصی انجام دادند و تلاشهای خود را در زمینه بازاریابی ویدیویی انجام دادند!

توییتر میزان اشتراک گذاری بیش از ۲۰۰۰ توییت با محتوای ویدیو در دقیقه دارد. با این حساب، آنها ۳ تغییر عمده در شبکه خود اعمال کرده اند:

۱. تبلیغات ویدیویی تبلیغی: سال گذشته توییتر به تبلیغ کنندگان اجازه می داد فیلم های بازاریابی خود را در جدول زمانی دنبال کنندگان خود تبلیغ کنند و سپس تاثیر کار خود را با تجزیه و تحلیل ویدیویی بسنجند.

۲.پخش کننده ویدیوی بومی: توییتر اخیراً پخش کننده ویدیوی مخصوص خود را برای مارک ها راه اندازی کرده است تا فیلم های حداکثر ۱۰ دقیقه ای را بدون محدودیت اندازه بارگذاری و ویرایش کند.

۳. Video Embeddingتوییتر همچنین اخیراً گزینه embed را اضافه کرده است تا تبلیغ کنندگان بتوانند فیلم های خود را از توییتر بگیرند و بدون نیاز به میزبان ویدیوی دیگر، آنها را در وب سایت خود قرار دهند.

کاملا واضح است که توییتر با فضای جمع و جور خود فاصله گرفته و تصمیم دارد تا فضای خود تجاری تر کند و برای رسیدن به این نقطه چه چیزی بهتر از ویدیو!

دلیل چهارم – فیلم های توضیح دهنده ی محصولات خود را موشن ها و انمیشن ها ترکیب کنید

دلیل چهارم ما برای سفارش تیزر ویدیویی و یا سایر تولیدات ویدیویی به خاطر قابلیت ادغام شدن آن ها با خانواده ی انمیشن هاست.  به ۲دلیل این کار برای شما کاملا جواب می دهد

۱. فیلم های متحرک می توانند داستان محصول یا خدمات شما را به روشی سریع، مستقیم و مختصر بیان کنند و با درگیر کردن بینندگان، می توانند آنها را به مشتری بالقوه تبدیل کنند.

۲. استفاده از شخصیت ها و پس زمینه های انیمیشن سفارشی، رنگ های برند و یک داستان عالی باعث همدلی شما با مشتریان بالقوه شما می شود. آن ها با احساس رضایت از آنچه که می بینید، یک رابطه شخصی با نام تجاری شما ایجاد می کنند، و به آنچه که شرکت شما ارائه کرده است اعتماد خواهند کرد –اعتماد پیش نیاز برای یک خرید واقعی است!

حرف آخر

امروز همانند مطالب قبلی خودمان به اهمیت ویدیو اشاره کردیم. شما به عنوان یک کسب وکار برای بقا، گسترش، برندینگ و …. به ویدیو نیاز خواهید داشت. ویدیو همان نقطه ی گمشده ای است که شما برای افزایش درآمد خود به آن احتیاج خواهید داشت. نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع اقتباس: yumyumvideos

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *