اگه فکر می کنید مهارتی دارید که شما رو از بقیه متمایز می کنه و دوست دارید در سطح کشور، به بهترین شکل و به صورت کاملا رایگان دیده بشید، این مطلب رو تا آخر بخوانید.

هدف مسابقه ی اُساج معرفی افراد توانمند و نخبه های حوزه های مختلف، به مردم ایران هست.

برای شرکت در این مسابقه فقط کافیه به صورت تیمی یا انفرادی، 1 ویدیو از مهارتی که دارید (بارگذاری بیشتر از 1 ویدیو هم مجاز هست) در صفحه ی اینستاگرام خودتان بارگذاری کنید، پیج osaj.contest روی همون ویدیو تگ کنید و از هشتگ #مسابقه_اساج در کپشن اون ویدیو استفاده کنید.

بعد از بررسی ویدیوهای شما توسط تیم داوری، 10 ویدیو به دور مقدماتی راه پیدا می کنن.

شکل رقابت اینجوریه که از تمام شرکت کننده های راه یافته به دور مقدماتی، به صورت کاملا رایگان و توسط تیم متخصص اُساج، تیزرهای جذاب و خفن تولید میشه.

مراحل تولید تیزر:

  1. جلسه آنلاین با موضوع مشخص کردن سناریو و انجام هماهنگی های تولید
  2. ضبط ویدیو
  3. تدوین، صداگذاری، تصحیح رنگ، گرافیک و …
  4. بارگذاری در وب سایت

تیزرها در شهر کرمانشاه تولید شده و زمان ضبطشان 1 روز هست، پس آماده یک سفر 1 روزه به کرمانشاه باشید.

جذابیت دور مقدماتی اونجاست که رقابت فقط بین ورزشکارا نیست، بلکه توانایی های تیم تولید و خلاقیت منتورها هم در کیفیت ویدیوی خروجی شدیدا موثر هستن…

در هر مرحله، قرعه کشی مشخص می کنه که اولا منتور هر شرکت کننده فرشاد هست یا رامین و ثانیا تیزر هر شرکت کننده توسط فربد تولید میشه یا حسین.

دارم رامین رو تصور می کنم که منتور یه نقاش حرفه ای شده …

در مرحله ی بعد تیزرها به صورت 1 در مقابل 1، در وب سایت اُساج آپلود شده و به رای گذاشته میشن، هر ویدیویی که رای بالاتری داشته باشه به دور نیمه نهایی راه پیدا می کنه.

البته، در شانس مجدد یکی از ویدیوهایی که در دور مقدماتی از گردونه مسابقه حذف شده و نسبت به بقیه ویدیوهای حذف شده رای بالاتری داشته به جدول مسابقه بر میگرده.

در دور نیمه نهایی 6 ویدیو به صورت 1 در مقابل 1 با هم به رقابت می پردازن، که سه تاشان به دور فینال راه پیدا می کنن.

اما جذاب ترین قسمت از مسابقه یعنی دور فینال…

در دور فینال از فینالیست ها مجددا تیزر تهیه می کنیم، اما سطح کیفی تیزرهای فینال به مراتب بالاتره.

نکته ی کلیدی اونجاست که شرکت کننده های فینال این امکان رو دارن که با رقبایی که از دور مسابقه حذف شدن تیم تشکیل بدن و این مساله باعث میشه هم رای خودشان رو بالا ببرن و هم ویدیوهای جذاب تری تولید بشه.

شاید باورتان نشه اما از همین در حال لحظه شماری کردن برای فینال هستیم …

بی صبرانه منتظرتان هستیم.